• Login

Søg

Salgs- og leveringsbetingelser


Forsendelser

Ordrer modtaget inden kl.10.30 forsøges leveret indenfor 3 arbejdsdage, inden kl.16.30.

Vores transportpartner er Jørgen Jensen Distribution.

Forsendelser leveres i grundplan. Som udgangspunkt stilles ingen forsendelser uden kvittering for modtagelsen.

Din kvittering på fragtbrevet, er en kvittering for at du har modtaget ordren i ubeskadiget stand.
Er der mod forventning sket en skade under transporten, da er det vigtigt at du noterer skaden på fragtbrevet før end du kvitterer for modtagelsen.

Du har mulighed for at få leveret din ordre, selv om du ikke er til stede i forbindelse med leveringen. Ønsker du dét, er du altid meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så vil de hjælpe med at arrangere det.
Vigtigt - Beder du om at varerne sættes uden kvittering for modtagelse, da overtager du som køber risikoen/ansvaret for eventuelle mangler eller skader.


Fragt
Ordrer på minimum kr. 4.000,- eller 700 kg/1.000 kg sendes franko.

NB. Big bags og mere end 4 sække kan ikke kombineres i én fragtfri ordre.

Ordrer på mindre end kr. 4.000,- eller 700 kg/1.000 kg tillægges fragt efter gældende takster.

Pr. Palle kr. 460,00

Pr. Pakke op til 10 kg kr. 80,00

Pr. Pakke op til 20 kg kr 95,00

Pr. Pakke op til 30 kg kr 170,00

Fragt takster er gældende for levering til Jylland, Fyn, Sjælland og brofaste danske øer.

Bemærk at alle ordre afgivet under kr. 4000,- vil blive pålagt fragt.


Transportskader
Reklamation i forbindelse med transportskader skal ske ved modtagelse.

Skulle du være så uheldig at modtage varer fra os, hvor der er synlige skader på en vare, er det vigtigt at gøre indsigelse med det samme (ifm. leveringen).Det gør du ved at bede chaufføren notere det på sin scanner eller på fragtbrevet og selv kvittere til sidst.

Den beskadigede vare, beder vi dig reklamere til vores kundeservice via vores hjemmeside samme dag eller dagen efter.

Vi beder dig opbevare transport-skadede vare i 14 dage, da transportøren skal have mulighed for at afhente varen i dette tidsrum.

Reklamationer
Vi beder dig kontrollere din ordre grundigt ved modtagelsen.
Skulle du mod forventning konstatere fejl eller mangler på din ordre, beder vi dig kontakte vores kundeservice via vores hjemmeside samme dag eller senest dagen efter.

Har du en reklamation vedrørende en defekte, forbruger-solgte varer, beder vi dig vedlægge kassebon eller faktura.

Returnering af varer
Vi tager som udgangspunkt ikke varer retur.

Byttepaller
Leverer vi varer til dig på godkendte EUR-paller, er det vigtigt at fragtmanden får tilsvarende antal godkendte paller med retur.
Det er vigtigt, da vi i modsat fald bliver nødt til at efterfakturere dig for den manglende byttepalle til dagspris (Vores varenummer 0349) – og det vil vi naturligvis gerne undgå. 

Skulle der under transporten være sket en skade på den EUR-palle du får leveret, beder vi dig notere det på fragtmandens scanner eller fragtbrev. I et sådan tilfælde skal pallen ikke byttes.

Forbehold
Vi tager forbehold for taste- og systemfejl, prisfejl og udsolgte varer.


Tilmeld vores nyhedsbrev